Αξίες και Όραμα

Ο ανθρώπινος παράγοντας κατέχει πρωταρχικό ρόλο για την Maintenance Master, για το λόγο αυτό όλες μας οι αξίες σχετίζονται με τον άνθρωπο.Το χαμόγελο, η ειλικρίνια καθώς και οι προοπτικές για εξέλιξη είναι ορισμένα απαραίτητα στοιχεία που βρίσκονται στην κλίμακα της ιεραρχίας των αξιών μας.

Απότερος σκοπός μας είναι το ικανοποιητικό εργασιακό περιβάλλον, καθώς επίσης και η άρτια συνεργασία με τους συναδέλφους.Πάντα φροντίζουμε να ανταμοίβουμε ο ένας τον άλλον σε σχέση με τις αξίες αυτές.

Χαμόγελο

Τι αξία έχει ένα χαμόγελο?  Για εμάς τεράστια! Πιστεύουμε ότι το χαμόγελο είναι η πιο κοντινή απόσταση μεταξύ ανθρώπων και επιδιώκουμε να είμαστε πάντα κοντά στους πελάτες μας. Αντιλαμβανόμαστε το χαμόγελο ως μια μορφή επικοινωνίας συνυφασμένη με την προσέγγιση των πελατών μας και την επαγγελματική επιτυχία, καθώς είναι το σημείο αναγνώρισης της παρουσίας μας στον πελάτη πριν ακόμη τον πλησιάσουμε οι ίδιοι. Το χαμόγελο είναι ο πιο πολύτιμος αρωγός στις σχέσεις με τους πελάτες μας!

Ειλικρίνια

Ειλικρίνεια είναι η αρετή κάποιου να επικοινωνεί και να δρα σύμφωνα με το συναίσθημα, τα πιστεύω, τις σκέψεις και τις επιθυμίες του. Η ειλικρίνεια είναι και η δική μας αρετή, αρχή και αξία στην σχέση με τον πελάτη. Σεβασμός και ειλικρίνεια είναι αξίες αλληλένδετες για εμάς, καθώς και η επένδυση μας στον δρόμο της συνεργασίας. Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και η ειλικρίνεια είναι η αξία που μας ενώνει αλλά και εκείνο το κομβικό σημείο ώστε να επιτύχουμε στην διατήρηση των μακροχρόνιων σχέσων μαζί τους.

Έχοντας πάντα οδηγό τις αξίες που αντιπροσωπεύουμε ως επιχείρηση, στόχος μας και όραμα μας είναι είναι η μετάβαση στη νέα εποχή με οδηγό τις αναλλοίωτες αξίες που διαμορφώθηκαν μέσα από την πολυετή πείρα μας στον χώρο του Facility Management, η συνεχής εξέλιξη και η πρόοδος στον τομέα της δραστηριότητάς μας, καθώς και η κατάκτηση ηγετικής θέσης στον κλάδο του Facility Management. Σκοπός μας είναι να δίνουμε πάντα έμφαση στην εμπειρία του πελάτη σχεδιάζοντας τις κατάλληλες προσφορές με βάση τις ανάγκες τους, παραδίδοντας τις προσφορές αυτές με το να επικεντρώνουμε ολοκληρωτικά την προσοχή μας σε αυτούς, δίνοντας έμφαση στην διαλειτουργική συνεργασία αναπτύσσοντας την δυνατότητα της ικανοποίησης των πελατών μας ξανά και ξανά.